Зустрічайте нове покоління розкішних седанів Jaguar XЕ

Щe яскрaвіший тa кoмфoртніший

Aвтoмoбілі кoмпaнії Ягуaр нeмoжливo нe пoмітити нa дoрoзі. Oсoбливo тeпeр, кoли усі рeстaйлінгoві мoдeлі oтримують світлoдіoдні ліxтaрі з впізнaвaними xoдoвими вoгнями у фoрмі літeри J. Сeдaн XE теж отримав нові LED фари, які можна замінити матричними, альбо удосконалити оригінальними анімованими індикаторами поворотів. Сучасне освітлення трудиться автомобіль помітнішим та дозволяє безпечно пересуватись у темний миг доби.

 

Спортивний тон цього автомобіля підкреслює приземлений ландо, який тепер здається ще ширшим, завдяки новій радіаторній решітці та збільшеним дифузорами. Поціновувачам більш агресивного дизайну пропонують замовити чек R-Dynamic. Дизайнери добре попрацювали із можливістю персоналізації, розробивши 11 варіантів колісних дисків та 12 кольорів кузова.

 

Проектирование салону можна назвати вишуканою технологічністю. Адже багатство технічного оснащення у цьому автомобілі поєднується із натуральною шкірою получай кріслах, особливих швах та рельєфних тисненнях у формі ягуара. Це деталі, які роблять британські автомобілі ексклюзивними. Що стосується технічного оснащення, (в є чим дивувати:

  • Система Touch Pro Duo із двома сенсорними моніторами;

  • Інтерактивна плита приборів (12,3-дюйма) з проекційним дисплеєм;

  • Мультимедійна конструкция Pivi Pro, оснащена власним джерелом енергії;

  • Навігаційна способ Pro2, що будує найкращі маршрути, відстежує дорожній трафік та вільні місця ради паркування;

  • Найсучасніша система іонізації та очищення повітря від алергенів, неприємних запахів та найдрібніших часточок.

 

Гібридний двигун, якого приближенно чекали

Найприємнішою новиною из этого явствует поповнення лінійки двигунів дизельним агрегатом, що працює следовать технологією м'якого гібрида MHEV. Ним став 2-літровий сердце сімейства Ingenium, що працює у зв'язці зі стартером-генератором. Двигун оснащений функцією "Пуск-Стоп" та має систему рекуперації — накопичення енергії під пора сповільнення та гальмування. Ця енергія накопичується у літій-іонному акумуляторі (48V), встановленому під підлогою.

 

Гібридний двигун має потужність 204 к.с. та перетинає позначку "100 км" по (по грибы) 7,3 секунди. Він потужний, динамічний та економічний, адже споживає накануне 4,8 літра палива у змішаному циклі. Крім нього, доступні неудовлетворительно бензинові мотори, об'ємом 2 літи та потужністю 250 і 300 к.с. Усі силові агрегати працюють у парі з 8-ступеневою автоматичною трансмісією

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.