Ремонт двигуна, що таке запчастини «оригінал»?

Класичною ситуацією коли до співробітників сервісних компаній звертаються з проблемою ремонту двигуна, є бажання отримати запчастини, які безпосередньо використовувались заводом виробником, звісно за «підйомною» ціною.

Давайте спробуємо розібратись, що ж таке «оригінал» на прикладі добре відомих виробників двигунів американського Cummins Inc, що є незалежним розробником і виробником дизельних двигунів ще з 1919 року, та європейської Iveco, що утворилась в результаті злиття Magirus-Deutz та FIAT в середині 70х і на сьогодні є одним з найпотужніших гравців з окремим підрозділом по виробництву двигунів (FPT) Fiat Powertrain Technologies.

Характерним для обох виробників, є широкий модельний ряд, величезна лінійка потужності: так Cummins виробляє двигуни об’ємом від 1,4 до 96 літрів. Добре відомі двигуни середньої потужності QSB 5.9, ISB 4.5/6.7,QSB, 6.7,C 8.3, QSL 9, що встановлюються на колісні навантажувачі, екскаватори, генераторні установки, сільськогосподарську та автомобільну техніку. Також, досить розповсюджені двигуни великої потужності ISM 11, ISX 12, ISX 15, QSM 11, QSG 12, QSX 15, що мають широке застосування на вантажних автомобілях, буровому обладнанні, гірничо-шахтній техніці, техніці сількогосподарського призначення.

FPT Iveco зі своїми понад двома десятками заводів та 14 науково-дослідними центрами, які щорічно патентують понад 40 унікальних розробок, виробляє лінійку потужністю від 20 до понад тисячу кінських сил. Добре відомими, є серії чотирьох та шести циліндрових двигунів Tector з системою Common Rail та насос-форсунками. Та надзвичайно популярні сучасні двигуни N67 та серія двигунів родини Cursor – 8,9,10,11,13. Це рядні двигуни з різними типами наддувів та різними типами паливних систем. Все це різноманіття передбачає різні комплектації під різні потреби, не типові налаштування та різні вимоги по екології.

Звісно, що виробники, навіть такі потужні, тісно співпрацюють з виробниками складових і використовують деталі не тільки власних виробництв. Особливо часто це стосується ущільнень і прокладок, електронної складової, датчиків, та навіть таких речей, як поршень, що може носити ім’я геть іншого бренду. Так, до прикладу, двигун Iveco підрозділу FPT (Fiat Powertrain Technologies) cерії Cursor 9, а саме F2CFA613C на 265Kw, що встановлюється на трактор Case Magnum 315, насправді комплектується поршнекомплектами Mahle, або Federal Mogul.

Це відбувається суто з економічних причин, тісна співпраця та виготовлення складової на чужих виробничих потужностях на якийсь з типів двигунів до прикладу датчика – є більш доцільним, ніж вкладання значних капіталовкладень в розробку та виробництво. А якщо цей двигун стоїть на певній одиниці техніки іншої торгової марки, то каталожний номер цього самого поршня з наведеного вище прикладу взагалі часто не має нічого спільного з каталожним номером виробника двигуна. То як в цьому розібратись, і що ж тоді оригінал?

Відповідь на це питання не однозначна, спеціалісти з закупівель компанії що спеціалізується на ремонті двигунів даних виробників переконані, що клієнт не мусить знати всі нюанси виробничого процесу на кожен тип та комплектацію двигуна, це робота фахівців. А справа спеціалізованих ремонтних компаній володіти такими знаннями для того, щоб зробити шлях кожної деталі до кінцевого покупця якомога коротшим і відповідно дешевшим. Адже, до прикладу, двигуни FPT встановлюються не тільки на власні бренди концерну Fiat Group такі, як Case IH чи New Holland, але й на техніку конкурентів, до прикладу німецького виробника Claas (трактори Axion). Логічно, що запчастини на той самий двигун в фірмовому пакуванні Claas будуть відрізнятись від ціни відповідника з маркуванням Iveco FPT. Логічно правильно, як з економічної точки зору, так і в плані якості виконання робіт з ремонту ДВЗ – скористатись саме послугами спеціалізованих компаній, що виконують ремонти двигунів певних виробників не залежно від техніки де вони використовуються.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.